The Dueling Sailors of Magic Roleplay

Sailor Moon, Yu-Gi-Oh!, and My Little Pony: Friendship is Magic join together here! Come RP with us!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 List of Sailor Powers

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: List of Sailor Powers   Sun Oct 17, 2010 3:00 pm

This is a list of all the powers the Sailors use in the anime, in order of usage.
It's... uh... really long, so go grab a snack.
Something like chips. Or maybe a sandwich.
...
You back?
Okay, good. Dub names are placed after original names, and question marks are where I don't know the names.
If you know an attack (or Sailor) I don't have here, please tell me and I'll add it! Here we go!

Sailor Moon
Moon Tiara Action/Moon Tiara Magic/Moon Tiara Vaporize
Moon Tiara Stardust
Moon Healing Escalation/Moon Healing Activation/Cosmic Moon Power/Moon Crystal Healing Activation
Moon Princess Halation/Moon Scepter Elimination/Moon Scepter Activation/Moon Princess Elimination
Moon Spiral Heart Attack/Rainbow Moon Heart Attack/? (any other dub names?)
Rainbow Moon Heart Ache/Rainbow Moon Heartache Reform/Rainbow Moon Heart Ache Attack/Rainbow Moon Heart Attack/? (same as above?)
Moon Gorgeous Meditation/Moon Super Moon Target/Super Moon Target/? (same as above?)
Starlight Honeymoon Therapy Kiss/(never dubbed)
Silver Moon Crystal Power Kiss/(never dubbed)

Sailor Chibi-Moon/Sailor Mini-Moon
Pink Sugar Heart Attack/? (any other dub names?)
Twinkle Yell/Crystal Twinkle Bell/? (same as above?)

Sailor Mercury
Shabon(Bubble) Spray/Mercury Bubble Blast/? (any other dub names?)
Shabon(Bubble) Spray Freezing/Mercury Ice Bubbles Freeze/Mercury Ice Storm Splash/? (same as above?)
Shine Aqua Illusion/Mercury Ice Storm Splash/Super Aqua Illusion/Mercury Gas/? (same as above?)
Mercury Aqua Rhapsody/I'm Sailor Mercury Mercury Aqua Rhapsody/Sailor Mercury Mercury Aqua Rhapsody/Mercury Power Mercury Aqua Rhapsody/? (same as above?)
Mercury Aqua Mirage (never dubbed)

Sailor Mars
Fire Soul/Mars Fire Ignite/Mars Firestorm Flash/Mars Fireballs Flash/Mars Fire Flash/Mars Fireballs Ignite/Mega Mars Fire/Mega Mars Fire Flash/Flash/? (any other dub names?)
Akuryou Taisan(Evil Spirit Disperse)/Mars Fireball Charge/? (same as above?)
Fire Soul Bird/Mars Firebird Strike/? (same as above?)
Burning Mandala/Mars Celestial Fire Surround/Mars Fire Surround/Fireballs Blast/Mars Fire Ignite/Celestial Fire Surround/Mega Mars Fire Rings Flash/Fire Surround/? (same as above?)
Mars Flame Sniper/Mars Flame Shooter/I'm Sailor Mars Mars Flame Shooter/Mars Power Mars Flame Shooter/? (same as above?)

Sailor Jupiter
Supreme Thunder/Jupiter Thunder Crash/Supreme Thunder Crash/Jupiter Thunderbolt Crash/? (any other dub names?)
Suicide Supreme Thunder (the scene was cut in the dub)
Supreme Thunder Dragon/Jupiter Thunder Dragon/? (same as above?)
Sparkling Wide Pressure/Jupiter Thunderclap Zap/Jupiter Thunder Power/Supreme Thunder Crash/Superior Sparkling Thunder/Thunder/? (same as above?)
Super Supreme Thunder/Superior Sparkling Thunder/? (same as above?)
Jupiter Oak Evolution/Sailor Jupiter Jupiter Oak Evolution/Jupiter Power Jupiter Oak Evolution/? (same as above?)

Sailor Venus
Crescent Beam/Venus Crescent Beam Smash/Crescent Beam Smash/? (any other dub names?)
Crescent Beam Shower/Venus Shower/Venus Venus Shower/Venus Meteor Shower/? (same as above?)
Venus Love Me Chain/Venus Love Chain Encircle/Venus Love Chain/Venus Love Chain Whip/Venus Love Chain Harness/Venus Love Chain Knockout/Super Venus Love Chain/? (same as above?)
Venus Love and Beauty Shock/Sailor Venus Venus Love and Beauty Shock/I'm Sailor Venus Venus Love and Beauty Shock/Venus Power Venus Love and Beauty Shock/? (same as above?)

Sailor Saturn
Silence Wall/? (any other dub names?)
Silence Glaive Surprise/? (same as above?)

Sailor Uranus
World Shaking/Uranus World Shaking/? (any other dub names?)
Space Sword Blaster/? (same as above?)

Sailor Neptune
Deep Submerge/Neptune Deep Submerge/Waters of Neptune Deep Submerge/? (any other dub names?)
Submarine Reflection/? (same as above?)

Sailor Pluto
Dead Scream/Pluto Deadly Scream/Pluto Dead Scream/? (any other dub names?)

Group Attacks
Sailor Planet Attack/Sailor Planet Power/Planet Cosmic Power/? (any other dub names?)
Silver Crystal Power

Sailor Star Fighter
Star Serious Laser/(never dubbed)

Sailor Star Maker
Star Gentle Uterus/(never dubbed)

Sailor Star Healer
Star Sensitive Inferno/(never dubbed)

Sailor Aluminum Seiren
Galactica Tsunami/(never dubbed)

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!


Last edited by Heather on Mon Aug 08, 2011 3:08 pm; edited 7 times in total
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Sun Oct 17, 2010 4:23 pm

O_O...woah

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Sun Oct 17, 2010 4:47 pm

Yeah, that took a while to write. xD
I'm gonna make one for the manga next, then PGSM, then Sera Myu, and possibly a video game one. Maybe. o-o
Lots of lists Very Happy
Ninja edit: "Finished" the manga one 8D

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!


Last edited by Admin on Sun Oct 17, 2010 6:08 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Sun Oct 17, 2010 5:10 pm

... by the 9 planets, I am an idiot.
I forgot Sailor Saturn until just now. -_-
She's there now, but I have no clue what the English attack names were ^_^;

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Mon Oct 18, 2010 6:47 am

XD
not nine planets.
ther is no sailor earht
there is darien tho O_O

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Mon Oct 18, 2010 7:43 pm

Darien/Mamoru counts for both Sailor Earth and Sailor Sun. The author said it. ^^

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Mon Oct 18, 2010 8:09 pm

O.O
ok then...
i am now carrying around a green mirror and yelling submarine reflection
i am also writing japanese kana and sticking post it note on my moms forehead
<_<

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Mon Oct 18, 2010 8:14 pm

xD
Random Question: You're a fan of the dub... do you remember any names I could put on here?

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Tue Oct 19, 2010 5:14 pm

ummmm yah
sailor moon- serena
sailor mars - raye
sailor mercury - amy
sailor jupiter - lita
sailor venus - nina or mina i think....

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Tue Oct 19, 2010 6:38 pm

MINA!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Tue Oct 19, 2010 7:36 pm

Mina, yush Very Happy
I've only got the Sailor names up though. o-o
I did remember to put "Chibi-Moon = Mini-Moon" though 8D

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Wed Oct 20, 2010 5:12 pm

yeah
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Wed Oct 20, 2010 8:38 pm

yeshhhh

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Sun Jan 02, 2011 9:48 pm

EDIT!: Added some names, and a bazillion question marks @_@ xD
Help me out here guys! D8 I don't know all this stuff!

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Thu Aug 04, 2011 6:50 pm

Hey you gus in the newest sailor moon there is a sailor sun and earth and one other that im forgetting
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Thu Aug 04, 2011 7:10 pm

newest?? o_O

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Thu Aug 04, 2011 7:59 pm

Yeah and rinis a teenager
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Thu Aug 04, 2011 8:13 pm

What's it called?? o_o?

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Thu Aug 04, 2011 8:17 pm

Idk XDlol
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Fri Aug 05, 2011 11:38 am

o_o...Umm.....okay then....

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Fri Aug 05, 2011 4:42 pm

There is no new Sailor Moon. o-o There've been rumors for years, but SM is over.
They're re-airing it, if that's what you mean, but it will be the same five seasons we've seen before.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Fri Aug 05, 2011 9:28 pm

No im notlyig and its not umors. I have frends in japan.
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Sat Aug 06, 2011 9:52 am

... okay.
Is it sanctioned by Naoko-sama? Can I have the link to the official website/press release? o-o

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: List of Sailor Powers   Mon Aug 08, 2011 3:08 pm

I actually updated today! Yay
I had forgotten all about Suicide Supreme Thunder. It's there now Yay

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Sponsored content




PostSubject: Re: List of Sailor Powers   

Back to top Go down
 
List of Sailor Powers
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Divine Powers, a spirit themed deck
» Fun Sailor Moon Things to do!!
» What video games are on your christmas list?
» Senshi: Sailor Bellatrix
» Saddest Moments in Sailor Moon *MAY CONTAIN SPOILERS*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dueling Sailors of Magic Roleplay :: General :: Show :: Sailor Moon-
Jump to: