The Dueling Sailors of Magic Roleplay

Sailor Moon, Yu-Gi-Oh!, and My Little Pony: Friendship is Magic join together here! Come RP with us!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 WHAT?!? The Admin can edit pictures?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed Apr 04, 2012 4:26 pm

Uh... Pegasus?
*looks up*
KeithxSetoxJoeyxSerenity?
What... the... *bleep*?!?!?
I don't... asdkjfoiajdofijwkaejofijlekfasa
Okay fine. You know who are totally in love with each other?
Falseshipping.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed Apr 04, 2012 5:20 pm

Strings x Cadeline.
WOW.
I JUST.
WOW.
Overlookshipping.
*hides under bed*

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed Apr 04, 2012 5:52 pm

RobaxMokuba?
What... why. Why would you. I don't. I. da. augh. ow. my brain.
Shinkanshipping. Your brain will explode.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed Apr 04, 2012 9:22 pm

Priest Akunadin x Priest Karim x Priest Mahad x Priest Seto x Priest Shada x Priestess Isisu
OW.
I
WHY WOULD
I JUST
HOLD ON
LET DASH EXPLAIN MY THOUGHTS

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Thu Apr 05, 2012 6:35 pm

... XD XD XD XD XD XD XD XD
YEAH THAT'S ABOUT RIGHT, DASHIE
I did a minor picture edit! (Do remember that you can ask me for edits xD)

Original:


Edit:

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Thu Apr 05, 2012 6:58 pm

Ooooooh blue *_*
I dunno what could be edited XD XD

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Thu Apr 05, 2012 7:23 pm

LOL IDK. I'm best at color edits, can merge pictures together, can make ANYTHING shiny, and... other stuff, but those three are what I'm best at.
OR JUST POST ANOTHER SHIPPING SO MY BRAIN CAN EXPLODE AGAIN LOLZ

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sun Apr 08, 2012 12:29 am

OKAYOKAYOKAYOKAYOKAY.
Creamshipping.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sun Apr 08, 2012 1:00 am

... uh... uh... ?
*looks up*
TK Bakura x Yami Bakura x Ryou Bakura... x Jonouchi.
WHAT
WHERE DID JOEY COME FROM
WHAT WHAT WHY
TIME TRAVEL ISN'T POSSIBLE LIKE THAT
OR MAYBE IT IS
BUT
STILL
AGH
AAAAAAAAAGH
*boom!*
...
Doodleshipping.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sun Apr 08, 2012 10:46 am

Doodle....Rebecca?
*looks up*
Rebecca x Amane.
What
WHAT
*explodes*

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sun Apr 08, 2012 6:45 pm

I DON'T KNOW
WHO EVEN THINKS OF THESE THINGS SERIOUSLY

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Mon Apr 09, 2012 4:25 pm

OKAY.
BALANCESHIPPING.
WTF.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Mon Apr 09, 2012 8:44 pm

Balance... uh, the MeiKyu Brothers?
*looks*
ShadixIsisxRyou? WHAT THE F- *boom*
Vividshipping. Auuugh.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Mon Apr 23, 2012 7:56 pm

Vividshipping....I really have no idea....
*looks up*
YugixKisara
Wat.
Wat.
WAT
I DON'T
I JUST
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGH
Glittershipping. What the chibi.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Mon Apr 23, 2012 8:57 pm

Glittershipping... uh... IDK, Kaiba?
*looks up*
AnzuxKisara? What... why... WHY THE GLITTER?!? @_@
WHY THE GLITTER I DON'T UNDERSTAND AUUUUGH
Oh hey, here's one with a fun name! Hellshipping! Very Happy

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Mon Apr 23, 2012 11:18 pm

Oooh! Bakura?
*looks up*
BonzxSidxZygor?
DEAR CELESTIA, WHY *dies*
Idolshipping...ew o.O

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Tue Apr 24, 2012 12:20 am

I THOUGHT IT WAS BAKURA TOO!
Um... Idol = Kaiba?
*looks up*
KeithxBonz? What... what... waitnoIdon'tevenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
I don't even. Poemshipping.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Tue Apr 24, 2012 6:42 pm

POEM....UH....IDK...TRISTAN.
*looks up*
YugixMiho? WHAT? WHY WHY WHY NO NO
Misguideshipping. Why.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Tue Apr 24, 2012 8:29 pm

I can already tell by the name it won't be good...
*looks up*
Ryuuji x Rebecca. What. I... why would you even... @_@
Loquashipping. Just try to guess it.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sat Apr 28, 2012 8:36 pm

What the....loqua....what I never even heard....wat
*looks up*
Kisara x Rebecca..?! WHAT IN THE WHY WHY WHY PEOPLE /ACTUALLY/ SHIP THIS WHY
Aptshipping. why....?

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Sun Apr 29, 2012 12:20 am

I don't even want to-
*looks up*
TRISTANXISHIZU I DON'T EVEN KNOW ANYMORE AGGGGGGGH
Nellshipping. I just... I don't know... @_@

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Thu May 03, 2012 2:50 pm

WHAT EVEN IS A NELL?
*looks up*
NoaxAmane?
Wat?
Wat....wat
wat.
WHY
Fearshipping. I don't even...

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Thu May 03, 2012 7:42 pm

I fear! I fear! O_O
*looks up*
Yami MarikxIshizu? WHAT IN THE NAME OF RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Willowshipping. Prepare to explode.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed May 16, 2012 4:33 pm

Bakura? lol idk ._.
*looks up*
ArthurxKisara...wat
why
WHY
Akinshipping. I think this may be one of the worst ones yet!!

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   Wed May 16, 2012 6:39 pm

Oh gosh they're gonna be related aren't they...
*looks up*
GrandpaxRyouta. WHAT THE
WHAT
IDON'TEVEN
HOWDOESTHAT
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Boxshipping. I had to do it.

Also I am actually working on another picture edit for Sailor Moon so I will be posting it soon XD

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Sponsored content




PostSubject: Re: WHAT?!? The Admin can edit pictures?   

Back to top Go down
 
WHAT?!? The Admin can edit pictures?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Your baby pictures :)
» Sam Jones Pictures (aka Gerry on a motorcycle, etc)
» Exclusive On Set Pictures from The Bounty: USED WITH PERMISSION
» Mystery Scrap Quilt Pictures
» WagonFest 10 Pictures

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dueling Sailors of Magic Roleplay :: Requests!-
Jump to: