The Dueling Sailors of Magic Roleplay

Sailor Moon, Yu-Gi-Oh!, and My Little Pony: Friendship is Magic join together here! Come RP with us!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Thu Jan 26, 2012 7:20 pm

Haiiro: You looked, then. Was she there? If you found me in your records, you should have found her.
...
Rather to the point, I suppose.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sat Feb 11, 2012 1:41 pm

Aki: *sigh* Hold on.
Before anything else,she transformed into Sailor Meteor.She was NOT about to get in a fight without being transformed.
Meteor: Okay.I wouldn't really put it as "I found her." I'd put it as "I know were she's been." Or used to be,anyway.
She wasn't the best with coming right out and saying things.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sat Feb 11, 2012 7:30 pm

Haiiro: So you didn't find her. She's moved. Or something. Your excuse, right?

Hey! She doesn't get it at all x_x

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Mon Feb 27, 2012 7:41 pm

Meteor: No,I...uh...she....um....
Meteor stepped back a foot or two.
Meteor: She's dead,Haiiro....
Meteor's thoughts: WTF AM I THINKING

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Tue Feb 28, 2012 8:40 pm

Haiiro doesn't move. She stares off into space for a few moments, as if she can't believe what she's just heard and she's trying desperately to hide it.
...
She turns back towards you. You're not sure, but you might see a tear in her eye.
Haiiro: Dead? My mother is dead?

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Fri Mar 16, 2012 10:04 pm

Meteor: Uhuh..she was dead before I got there.....
She shamefully looked away. She couldn't possibly face Haiiro while telleing her this....

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sat Mar 17, 2012 2:11 am

It's met with silence. Haiiro stares straight at you, almost unflinching. She seems to try to determine if you're telling the truth or not.
Haiiro: When did she die? How long have I been a fool, Princess? How long have I wronged you?
She can't hold herself together anymore and starts to lightly cry.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Wed Apr 04, 2012 3:27 pm

Meteor: I..I couldn't find out all of the details...Sorry....But don't cry, just because she's dead doesn't mean you have to...well...uh...
She's...very bad at comforting o.O

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Wed Apr 04, 2012 5:14 pm

It's enough, anyway. Haiiro suddenly runs forward and hugs you, still crying.
Haiiro: Princess... thank you for... for finding out the truth... I'm so sorry for... what I've done...

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Wed Apr 04, 2012 9:54 pm

Meteor slightly panicked, because she was reeeeally bad with this stuff. Poor awkward her.
Meteor: I,uh,well,it's okay! It's not like you hurt anyone, it-it was only minor damage, nothing fatal...
She patted Haiiro's head playfully.
Meteor: It's no big deal ^^

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Thu Apr 05, 2012 7:05 pm

Haiiro: Princess...
She smiles and lets go of you, clearly overjoyed that you aren't as angry at her as she had expected.
Now, one problem left. How are you going to explain this one to the police...?

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sun Apr 08, 2012 4:43 pm

Ah...err.....misunderstanding?
OR JUST CAUSE SHE SAID SO??
Meteor's thoughts: Gah it'll just take some convincing.....I hope.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sun Apr 08, 2012 7:49 pm

On the bright side, you are the princess, so that makes it easier to believe you.
On the other side... this isn't really the most easy situation...
You both wander outside as you're trying to think... and then Lanapi spots you.
Lanapi: Princess!
Oh dear.

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sun Apr 08, 2012 8:46 pm

Meteor de-transformed. She had to think quick, or just stall her.
Aki: Hello, Lanapi! I've gotten the whole case solved, okay! Don't worry about it! I'll get everyone's things returned quickly, nothing to worry about, you see...

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Sun Apr 08, 2012 9:52 pm

Lanapi: Well... that's good... Princess, for the sake of tact I will ask you instead of acting. Why is the thief standing next to you?
Haiiro: Princess?
Oh dear again. Why does everything have to come through you?!?

(if you want you can just skip to the end of an explanation XD)

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Mon Apr 09, 2012 7:43 pm

(...skipping is good, yes XD)
Aki explained to Lanapi the reason for Haiiro's presence, and why she isn't being charged, in the nicest way she could. She assured her that all of the items would be returned to them, and everything would be fine...

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Mon Apr 09, 2012 9:20 pm

... and thankfully, Lanapi believed your every word. Oh goody, Princessness did come in handy. Yay
Lanapi went back to her work, without any issues.
All the items were indeed eventually returned.
Haiiro settled into a much more normal life.
And you? You kept acting like a nut Yay
DA END
XD

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Mon Apr 23, 2012 9:53 pm

YAYAYAYAYAYAYAY
HAPPEH ENDDDDDDDDD

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   Mon Apr 23, 2012 10:16 pm

HAPPEH!
AND NOW I LOCK THE THREAD LOLZ
I GOTTA THINK OF ANOTHER STORY XD

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?   

Back to top Go down
 
Side Story 1 - Sailor Meteor! Can You Save Us?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Sailor Moon Yu-Gi-Oh Card Set
» Side Story: Brian's Big Date
» [HIGHLIGHT] Sailor Moon: Another Story
» NaruHina story ideas
» Sailor Moon: Another Story Review

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dueling Sailors of Magic Roleplay :: Tokyo/Ponyville :: The Sailor Moon Role Playing Game-
Jump to: