The Dueling Sailors of Magic Roleplay

Sailor Moon, Yu-Gi-Oh!, and My Little Pony: Friendship is Magic join together here! Come RP with us!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Coolest Picture???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next
AuthorMessage
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Dec 05, 2011 9:32 pm

Cute~
Four Kings!~


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Dec 05, 2011 10:02 pm

Yush!!! Epic Lulz
I found a more sorta high quality pic of the one you first posted!!

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Dec 06, 2011 8:04 pm

That's a lot better quality! Yay *saves*
MANGAAAAAAAAAAAAAAAAA


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Dec 13, 2011 2:28 pm

Sailor Moon is sooooo pwetty~!
Mars and Mercury....dunno if I posted this o_o

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Dec 13, 2011 10:34 pm

Did but it doesn't matter - I like Mercury's hair Yay
Not manga but GREAT screencap! Wasn't made by me!


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Dec 24, 2011 9:16 am

AWESOME SCREENCAP
'TIS CHRISTMASSSSS

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Dec 24, 2011 1:39 pm

Aww that's cute!
I know it sounds weird, but that looks like a fanart-of-an-official-art, almost. o.o
BUT WHATEVER IT'S CHRISTMAS (don't know who drew)


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Jan 14, 2012 12:16 pm

DAWWWW *explodes from teh cute*
PARTAY

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Jan 14, 2012 1:56 pm

PARTY YOU SAY?
WHY NOT? Yay Yay Yay


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Jan 14, 2012 8:20 pm

Oh I like Rei's chinese-style dress~
This is pretty~!

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Jan 14, 2012 8:46 pm

Wow, is that... stained glass...? *_*
Four Heavenly Kings Go!


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Jan 24, 2012 10:34 pm

So.....kewl....*_*
I FOUND A COPY OF THE ENEMY/INNER SENSHI THINGIE WITHOUT JUPITER'S FACE BEING CUT-OFF!

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Jan 25, 2012 12:15 am

OMG YAY JUPITER GETS HER FACE! Yay
lucidsky did this fanart! ^_^


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Feb 11, 2012 12:38 pm

THAT'S AWESOME OMG
Rei and Minako : D

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sat Feb 11, 2012 7:13 pm

Ooh, so neat!
Not from anything. BUT SHINY. YOOOOOUUUTUUUUBE + SAILOR MOON AMV = THIS


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Feb 27, 2012 7:22 pm

HOLY THUMBNAIL,THAT'S AWESOME.
Neptuuuuuuuuuuuuuuuuune~

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Feb 28, 2012 8:29 pm

Ooh, so... regal *_*
I FOUND BLACK LADY IN AN ACTUALLY GOOD ANIME PICTURE


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Tue Mar 13, 2012 7:21 pm

WOAHAHAHA
KEWL!
FANART BY Athena-chan~

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Mar 15, 2012 12:30 am

Aw, neat! I like the colors!
By ashkanie~


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Apr 04, 2012 2:55 pm

I like the color scheme of that too *_*
THIS IS A NICE FANART BY nekoli!

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Apr 04, 2012 5:06 pm

Aw awesome! I like the tiny wings! Yay
This one is official art!~


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Apr 04, 2012 5:35 pm

;A; OMIGOSH SO PRETTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Oh.
My.
Gawd.
This may be the greatest thing humankind has given us. By YokaiYume...

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Apr 04, 2012 6:16 pm

... oh my gods.
OH MY GODS
OH
MY
GODS
ASDKFJOAIJSDOFIJAIO
IT'S
SO
BEAUTIFUL

~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Apr 04, 2012 9:42 pm

I.
KNOW.
RIGHT.
IT'S.
SO.
FREAKING AWESOOOOOOOOOOOME.

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Apr 05, 2012 6:46 pm

IT ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
SO.
AWESOME.
...
OKAY QUICK WE NEED ANOTHER PICTURE BEFORE WE GET STUCK


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Coolest Picture???   

Back to top Go down
 
Coolest Picture???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 12 of 14Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next
 Similar topics
-
» MONTHLY THEME PICTURE
» Find the Hidden Music Bands in this Picture
» Picture to Page show comes to Pakenham
» Find out how to get an autographed picture of James!!!
» Matt Laborteaux "Shattered Spirits" picture

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dueling Sailors of Magic Roleplay :: General :: Books :: Sailor Moon-
Jump to: