The Dueling Sailors of Magic Roleplay

Sailor Moon, Yu-Gi-Oh!, and My Little Pony: Friendship is Magic join together here! Come RP with us!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Coolest Picture???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next
AuthorMessage
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sun Aug 14, 2011 2:53 am

OOOH THAT'S CUUUTE Yay
EPIC FANARRRRRT

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sun Aug 14, 2011 1:52 pm

OMG PRETTY *_*
MORE FANART OF EPICNESS


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sun Aug 14, 2011 1:56 pm

SOOOO MANY USAGIS O_O
OOOH OOH AWEEEEOOOOOMSE FAN ART

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sun Aug 14, 2011 9:07 pm

ZOMIGOWD IS THAT A FAN OUTFIT FOR MARS? Yay Yay Yay
AWESOME MORE AWESOME FANART
(by seishin_tamashii)


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Sun Aug 14, 2011 9:59 pm

Ooooh,altering is cool Yay
OOOOOOH JUPITER SHINY FAN ART

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Aug 15, 2011 1:00 am

Ohmegee that's adorable yet awesome Yay
WOOT PRINCESS LADY SERENITY


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Aug 15, 2011 9:19 am

Thats rini.
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Aug 15, 2011 11:57 am

EPIC DRAWING IS EPIC
AAAANNNDD HEY LOOK ETERNAL MERCURY FAN ART

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Aug 15, 2011 7:37 pm

Heck yeah that's Rini/Chibi-Usa/Serena/Usagi/Sailor Mini-Moon/Sailor Chibi-Moon/Princess Lady Serenity/Small Lady/Little Lady. Yay
OMG SO PRETTY Yay
VENUS FANART YAAAAAAAAAAAY


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Mon Aug 15, 2011 10:53 pm

AWESOME VEEEEENUS
PRINCESS URANUS WOOOO

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Aug 17, 2011 12:34 pm

OOH I LIKE THE REDONE DRESS
MORE PRINCESS SMALL LADY SERENITY YAY Yay


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Aug 17, 2011 12:44 pm

AWESOOOOOOOOOME,I LIKE TEH MOON THING-A-MA-BOB Yay
OOOOH OOOH SAILOR SATURN FAN ART,LOOK

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Aug 17, 2011 6:30 pm

OMG SHE'S CUUUUUTE Yay
I'VE GOT A PICTURE OF SUPER SAILOR MOOOOOOON


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Wed Aug 17, 2011 7:41 pm

OMIGOSH THAT'S AWESOME BUT SOMEHOW THE EYES CREEP ME OUT...
OOOH OOH SAILOR MERCURY

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 1:34 am

YEAH THE EYES ARE KINDA CREEPY
OMG MERCURY'S GORGEOUS
I FOUND ANOTHER PRINCESS LADY SERENITY PIC


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 9:41 am

[You must be registered and logged in to see this link.]




Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 12:55 pm

Mermaids?? Disney??? LOL AWESOME
OOOOOHHH SAILOR MARS FAN ART

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 6:40 pm

OMG THE SLEW OF DISNEY/MERMAID ONES! XD XD XD
OOH! THAT MARS FANART IS BY yukiusagi1983 ON DEVIANTART!
SHE ALSO DID THESE THREE Yay Yay Yay






~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 6:48 pm

Pretty. My OC looks like the last pic cept my hair is down and is a pnk blonde color.
Back to top Go down
View user profile
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 9:15 pm

THEY'RE ALL AWESOME But the Jupiter one....o-o.....
WWEEEAAAAPPPOOOOOOOONNNSSSS

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 11:46 pm

Ooh, Nina, your OC is pretty like that.
Jupiter... o-o All the comments were about that... I didn't draw it! Don't look at me! DX
OOH I HAS A SHINY ONE


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Thu Aug 18, 2011 11:56 pm

THAT IS INDEED SHINY!!
Sadly I'm on Wii internet so I can't post pictures T_T

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
nina
The Soldier of ???
avatar

Posts : 358
Join date : 2010-09-15
Age : 18
Location : USA

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Fri Aug 19, 2011 2:24 pm

Like this heather.
Back to top Go down
View user profile
Heather
The Soldier of Insanity/The Duelist of Trust
avatar

Posts : 2351
Join date : 2010-09-15
Age : 21
Location : IDK LOL

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Fri Aug 19, 2011 5:12 pm

OMG YESH. Her hair is so fluffy! Yay
I couldn't even tell you when I first found this one...


~~~~~~~~~~~
Random Quotes of the Month Week Whenever I change it x.x:

Me: IT'S BOOTYFUL
Kaiba.: ...
Me: LITERALLY
~from Morgan Epic Lulz

*currently looking for new, even more awesome quote*
~from nina Yay

Terue: this place is gorgeous!
Mari: you can say that again
Terue: Uhh this place is gorgeous!
Mari: seriously?
~from Terue Nyan!
Back to top Go down
View user profile http://tdsomrp.free-forum-hosting.com
Morgan
The Soldier of Imagination/The Duelist of Truth
avatar

Posts : 1913
Join date : 2010-09-15
Age : 17
Location : Out of my mind

PostSubject: Re: Coolest Picture???   Fri Aug 19, 2011 5:19 pm

BACK ON COOOOMPUTEEEER
And that's cool Heather Yay
THIS IS FROM TEH ANIME AND IT'S A PICTURE OF SAILOR URANUS AND I LOVE IT FOR SOME REASON

~~~~~~~~~~~
"(OH HI THERE FORESHADOWING, HOW ARE YOU TODAY?)"
- Heather
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Coolest Picture???   

Back to top Go down
 
Coolest Picture???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next
 Similar topics
-
» MONTHLY THEME PICTURE
» Find the Hidden Music Bands in this Picture
» Picture to Page show comes to Pakenham
» Find out how to get an autographed picture of James!!!
» Matt Laborteaux "Shattered Spirits" picture

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dueling Sailors of Magic Roleplay :: General :: Books :: Sailor Moon-
Jump to: